Wednesday, 30 November 2011

nyanyi la lagu ni..

Hainita sta in cui
Afara soare nu-i
Nimic nu-i bun de cand
Ma gandesc la Ghita
Dar Ghita nu-i in sat
Eu m-am interesat
Imi pare ca-i plecat
Dupa granita...
Greu, tare mi de greu,
Vreau, dar nu stiu ce vreau
Stiu ca si tu ma placi
Spune, Ghita ce tu taci?
Ori vino ori te du
Ori spune da ori nu
Eu te rog nu ma nerva
Ghita ce-i cu viata ta?

Ghita, te astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino dar numai nu veni cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
lyricsalls.blogspot.com
O seara intreaga numai pe tine
Ghita, arata tu o fata care
Sa te iubeasca asa de tare!

Ghita, te astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino dar numai nu veni cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
O seara intreaga numai pe tine
Ghita, arata tu o fata care
Sa te iubeasca asa de tare!

Ghita, te astept diseara la portita
Langa portita de la scoala
Vino dar numai nu veni cum vii tu
De obicei cu mana goala
Cine te mai asteapta ca si mine
O seara intreaga numai pe tine
Ghita, arata tu o fata care
Sa te iubeasca asa de tare!

SEDIH TAU

Bosan lak wat blog ni..xdek 0wg follow pown..stakat tgk je..hmm.xpe k0wg..ni nk mrajuk ni..

kowg nk nyanyi x??

GREYSON CHANCE=WAITING OUTSIDE THE LINES


You'll never enjoy your life,
living inside the box
You're so afraid of taking chances,
how you gonna reach the top?

Rules and regulations,
force you to play it safe
Get rid of all the hesitation,
it's time for you to seize the day

Instead of just sitting around
and looking down on tomorrow
You gotta let your feet off the ground,
the time is now

I'm waiting, waiting, just waiting,
I'm waiting, waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Waiting outside the lines

Try to have no regrets
even if it's just tonight
How you gonna walk ahead
if you keep living blind

Stuck in that same position,
you deserve so much more
lyricsalls.blogspot.com
There's a whole world around us,
just waiting to be explored

Instead of just sitting around
and looking down on tomorrow
You gotta let your feet off the ground,
the time is now, just let it go

Don't wanna have to force you to smile
I'm here to help you notice the rainbow
Cause I know,
What's in you is out there

I'm waiting, waiting, just waiting,
I'm waiting, waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Waiting outside the lines

I'm trying to be patient (I'm trying to be patient)
the first step is the hardest (the hardest)
I know you can make it,
go ahead and take it

I'm Waiting, waiting, just waiting I'm waiting
I'm waiting, waiting, just waiting
I'm waiting, waiting outside the lines
Waiting outside the lines
Waiting outside the lines

You'll never enjoy your life
Living inside the box
You're so afraid of taking chances,
How you gonna reach the top?

Tuesday, 29 November 2011

kite layan jap lagu kelantan

best x??

mY faCEboOK

Email=nizamariffin40@yahoo.com
fb name=malaysya town
password=secret

Jar OF HeART


No I can’t take one more step towards you
Cause all that’s waiting is regret
And don’t you know I’m not your ghost anymore
You lost the love, I loved the most
I learned to live, half-alive, and now you want me one more time
Who do you think you are runnin’ round leaving scars
Collecting your jar of hearts and tearing love apart
You’re gonna catch a cold from the ice inside your soul
So don’t come back for me who do you think you are
I hear you’re asking all around
If I am anywhere to be found
But I have grown too strong
To ever fall back in your arms
I learned to live, half-alive, and now you want me one more time
And who do you think you are runnin’ round leaving scars
Collecting your jar of hearts and tearing love apart
You’re gonna catch a cold from the ice inside your soul
So don’t come back for me who do you think you are
It took so long just to feel alright
Remember how to put back the light in my eyes
I wish I had missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises
And now you’re back you don’t get to get me back
Who do you think you are runnin’ round leaving scars
Collecting your jar of hearts and tearing love apart
You’re gonna catch a cold from the ice inside your soul
So don’t come back for me don’t come back at all
And who do you think you are runnin’ round leaving scars
Collecting your jar of hearts and tearing love apart
You’re gonna catch a cold from the ice inside your soul
So don’t come back for me don’t come back at all
Who do you think you are?
Who do you think you are?
Who do you think you are?

tEMan BAik SAyA

  • TAJUDDIN
  • JAMAL
  • FAHMI
  • MARIANA
  • ASRAFF
  • IRFAN
  • DANIAL
  • ALI
  • SUHADA
  • ZAKI
  • N SEMUA YG ANGAP DY KWN SYE..

Monday, 28 November 2011

my heart will go on..

tiap mlm dlm mimpiku,
ku lihat mu,kudapat rasakannya,
begitulah ku kenali cara kau meneruskan..
jauh di seberang jarak memisahkan,
dan ruang diantara kita,
kau datang menunjukkan cara kau meneruskan..
jauh,dekat,di mana saja kau berada,
aku percaya hati itu akan terus menyala...
sekali lagi kau memberi ku ruang,
dan kau disini,di dlm hatiku,
dan hatiku trus menyala dan menyala..
cinta boleh menyntuh kita sekli,
dan takkan berakhir slgi ad hayat,
dan tak mingkn brpish hingga kita mnjadi satu..
bercinta pabila aku telah menyintaimu,
d suatu masa ku brpegng padanya,
dlm hidupku kta kan sentiasa meneruskan...
namun terdpt cinta,
yg x mungkin meningglkn kita..
selagi kau disini,ku x merasa gentar..
dan aku tahu hati ku akan trus menyala,
kita akan terus begini selamanya,
kau akan sentiasa di hatiku,
dan hatiku akan dpt menruskn...

Sunday, 27 November 2011

Klu kowg rajin,
follow n comment la skli...
sye tau sye nye blog x cntk cam kowng nye..
klu blh kowg tlng ckp skit mne silap sye..
n sye akan cube perbaikinye...
i hope u will fun with my blog..

TItaniC

mesti k0wg da tgk cite yg romantik n sedih ni kan..
saye pling minat cite titanic..
nape sye pilih cite tu??
ha,,npe erk..
babnye cite tu best sgt2..
mase titanic tu tengelam la yg pling sedih..byk owg mati..
cam semut..
ni untk kowg..sye minat gler lagu ni...layan je..

hmmmm

PERHATIAN:
      saye uat blog ni bab ni mengisi mse lapng..
      n sye terfkr tntng k-pop ni..
      mesti ramai yg minat,btl x??
      klu kowg mnat sgt lagu2 n cerite kpop ni,,
      kowg follow la..nnti saye upload lebih byk tntng kpop ni..
      k la...ni je untk skrng...

cerite...

ni ade cerita for k0wg..
jap erk nk cri lgi ni..
layan....
sorry r bab x dek subtittles untk kowg..
ha,,ni ade lagi video untk kowg tengok2..
hmm..nk isi video ape lagi erk??
ha,,dpt da...
kowg layan la..
ade lagi untk kowg ni..
cukup r untk skrng..

2pm Asia Tour LIVE in Malaysia

ni jela gmbr yg leh sye upload for kowg..bab ni p0wn curi owg punye..

















first time

Ha,saye tau mesti ramai yg suke k-pop ni...
bab tu saye wat blog ni..
saye arap kowg like n follow..